Infocloud toiminnanohjaus

Pilvipohjainen Infocloud vastaa toiminnanohjauksen haasteisiin joustavasti,

kattavasti ja kohtuuhinnalla

Nykyaikainen toiminnanohjaus tarkoittaa yrityksen tietojenkäsittelyn hoitamista sähköisillä työvälineillä ajasta ja paikasta riippumatta. Pilvipohjainen Infocloud vastaa yrityksesi haasteisiin. Järjestelmä ei vaadi erikseen asennettavaa ajoympäristöä työasemalle, pelkkä selain riittää. Työasemana toimii tilanteesta riippuen PC, Mac, tabletti tai älypuhelin (IOS ja Android).

Infocloud soveltuu yrityksen ja sidosryhmien yhteiskäyttöön. Voit esimerkiksi järjestää asiakkaillesi raportoinnin, jossa he näkevät omat ostonsa sinulta. Tietojen siirto ulkoisiin järjestelmiin ja takaisin on toteutettu nykyaikaisella tekniikalla (XML, Excel, Web Services).

Ellet halua käyttää reskontriin tiiviisti integroitua Infocloud-kirjanpitoa, niin voit liittää ohjelmiston myös ulkoisiin kirjanpitojärjestelmiin.

Infocloud sisältää yrityksesi keskeiset toiminnot:

  1. Taloushallinto: Reskontrat, kirjanpito, kustannuslaskenta, palkanlaskenta
  2. Materiaalihallinto: Varastot, myynti, ostot
  3. Tuotannonohjaus: Tuotannon suunnittelu, tiedonkeruu, jälkilaskenta
  4. CRM: Myyntiprosessin hallinta, kampanjat, sähköpostimarkkinointi
  5. Huolto: Ajoitetut huoltokutsut, huoltotapahtumien seuranta
  6. Kassa: Kassajärjestelmä, raportointi
  7. Verkkokauppa: Kuvat, tuotteet, tilastointi
  8. Johdon raportointi

Jos jotakin puuttuu paletistamme, toteutamme uuden toiminnon nopeasti ja budjettiisi sopivalla hinnalla. Myöskään ylläpito ei kärsi räätälöidyistä toiminnoista, saat joka tapauksessa uuden ohjelmaversion veloituksetta vähintään kerran vuodessa. Ota yhteyttä ja kysy lisää. Voit myös ladata itsellesi järjestelmän yleiskuvauksen tästä.