Asiakashallinta

Infocloudin avulla markkinointi-, myynti- ja asiakaspalveluosastot

pysyvät kärryillä toistensa liikkeissä.

Koko yrityksen yhteinen rekisteri tekee tiedon hakemisesta ja ajantasalla pitämisestä helpompaa. Asiakastietojen tutkiminen ja päivittäminen voi olla mahdollista vaikka kaikille työntekijöille, jolloin markkinointi-, myynti- ja asiakaspalveluosastot pysyvät kärryillä toistensa liikkeissä. Infocloudin selainkäyttöisyys tekee päivittäisestä käytöstä helppoa niin toimistolla kuin tien päälläkin.

Infocloudin asiakashallinta palvelee myös myynnin johtoa, joka saa ohjelmasta helposti ulos tarvitsemansa raportit. Ohjelmaan voidaan säätää myös muistutuksia esimerkiksi soitoista tai tapaamisista sekä tutkia myynnin ennusteita.

Myynnin tueksi Infocloud tarjoaa yhteydenpitohistorian: myyntipäällikkö tai -edustaja voi aina tarkastella koska ja miten asiakasta on viimeksi lähestytty.

Infocloudista saat kaikesta asiakastiedosta kuvan yhdellä silmäyksellä. Voit myös luoda omia listauksia asiakkaista yrityksesi tarpeiden mukaan. Asiakastietoja ohjelmaan voi lisätä näppärästi mistä tahansa olemassa olevasta listasta esimerkiksi Excel-muodossa.